onsdag 28. mai 2008

Andpusten fru



Motiv frå Gjerdedalen. Det er fantastisk med naturen på kysten der du i løpet av ein time kan gå i frå fjorden med grøne bøar ikring, gjennom det låge bjørkebeltet, til ville, nakne fjellet med snø.

Sidan Peter skulle på elevkveld på skulen eit par timar i kveld, fekk Olaug og eg anledning til ein kveldstur i lag. Eg var i grunn ikkje tenkt meg oppatt på Skålefjellet i kveld, sidan eg var der i går kveld. Men Olaug var visst gira på det. Og som den gentleman eg er, let eg fruen få bestemme....:-)

Forholda var vel omlag som i går, men litt meir skyer og nokre grader varmare. Og vi gjekk berre i shortsen. Fantastisk med sommar i mai. Tørt i bakken og lett å ta seg fram. No fekk sjølvsagt Olaug køyrt seg skikkeleg. Men av og til er det jo greitt at damene ber om nåde...:-) Fint å sette ting på plass og vise at ein er kar...:-)

Vel, nok av skrytet. Vi fekk oss iallefall ein fin tur og fruen var smørblid ned igjen. Avslutninga er vel det viktigaste...

Skålefjellet 280508

Ingen kommentarer: