tirsdag 15. april 2008

Med friske "blodpølser" på Skylefjellet



Klårt og fint, men isande kald vind på posten i kveld

Eg gjennomgjekk eit såkalla conchotomi inngrep i nasa i dag. Slimhinnene rundt nasemuslingane blei redusert med lasar for å få betre luftgjennomstrøyming. Kirurgen braut òg i nasemuslingane så det knasa i brusk etterpå! Egentleg litt ekkel lyd. (Eg trur dette stemmer sånn nokolunde!?) Men nasen var visst like heil å sjå til etterpå iallefall...:-) Eg er til tider plaga med veldig tett nase, og passasjen har synt seg å vere trang. No har eg fått shina opp både første og andre etasjen i luftvegane, så dette må jo bli bra. Begge inngrepa vart utført i lokalbedøving. Eg må neste skryte litt over øyre-nase-hals avdelinga på sjukehuset. John A.K. med kompani virka veldig omgjengelege, informative og proffe! Det er greitt å få kjensla av å vere i trygge hender når du entrar sjukehusdørene.

Eg tenkte iallefall ikkje på fjelltur då eg køyrde heim i stad. Bedøva som eg var både i nase og munn, paradoksalt veldig tett i nasa og blodkaker strøymande ut med jamne mellomrom! Eg spurde legen før eg reiste om eg kunne gå på tur i dag. La oss seie det slik at han ikkje la ned noko forbod....

Så etter to paracet, litt mat og ein time på sofaen, gjekk eg likevel ei stund etter at Olaug kom heim. Eg måtte ha luft. Og det gjekk heilt fint.

Noko anna var det at sola og den blå himmelen var nesten for reint falskneri å rekne då eg kom opp på toppen i kveld. Det var iskaldt! Heldigvis hadde eg fjelljakka! Same kor fint det såg ut, var det berre å komme seg heim igjen i ein fei. Så får vi tru at nasen sit på i morgon òg....:-)

Ingen kommentarer: