mandag 28. april 2008

Mandag er fridag


5. mai i fjor. Utsikt frå Smørkletten mot Fristadfjellet i midten. Lihesten bak. Askvoll t.h.

Ser ut som mandagar etterkvart har vorte the day off for fjelltrim. Greitt nok, etter utagerande vandringar i helgane i det siste. Lytte til kroppen som treng kvile. No var det ikkje så voldsomme greiene i helga, men har visst vore opp på posten 6 dagar på rad når eg ser etter. Forrige mandag var eg på Staveneset og tok litt bilder...;-) "Følg din egen vei og la folk snakke", seier Dante. Det mottoet har eg teke til mitt eige...

Som sagt er Olaug i Praha med Klubben. Lever livet. Det kan jo vere greitt å komme seg vekk frå ei kjedeleg fjellgeit ei stund...:-) Dei hadde visst fått med seg dei fire årstider med Vivaldi (kunne vel ha passt for meg òg. Men eg meiner jo det er hundre..:-)) Ei stor oppleving visst! Marie køyrde eg til ferja i går kveld og hybeltilvære i Dale. Då er det Peter og eg som held fortet til i morgon kveld.

Eg får som regel ikkje Peter med meg åleine på fjellet. Han må ha med seg heile familien. Ja. helst nokre andre ungar i tillegg for å bli frista. (Han fekk diplom for fjelltrimmen i fjor, så han var registrert på alle toppane!)Det nyttar ikkje å gå på han for voldsomt for å få han med meg (snop hjelper ikkje), då er eg redd han får avsmak på heile fjellivet seinare. Han er no berre 8 endå. Likar best å vere i lag med andre ungar. Det er jo sunt. Vi får ta det litt peu om peu.. Kan jo ikkje skremme vitet tå katen heller...:-)

Eg fekk forresten ei herleg kaloribombe av ei sjokolandekake av Marie og Miriam i går. Kjekt. Trygt plassert i kjøleskapet. Eg har sikkert eit lager som rekk heile veka...minst! Men noko feiring elles blir det ikkje i dag. Heldigvis. Den herlege, lange sommarhelga i Bergen i fjor sit endå friskt i minne...;-)



Kaloribomba frå Marie og Miriam

Ingen kommentarer: