torsdag 27. mars 2008

Tilbake til kvardagen


Mot Skylefjellet (det mørke fremst i midten) frå Yndestadfjellet 9/2-08. Vår i luften....(det var den gong det...)

Det her er rock`n roll sa eg til Dag Tore og Anita då eg traff dei i rennefokket og kulingkasta oppe ved toppen av Skylefjellet i kveld. Dag Tore meinte at vart det verre no måtte vi innføre kolonnekøyring. Det var i grunn både morsomt og godt sagt. Faktum var vel likevel at forholda var tilbake til normalen... Eg får seie med Leif Juster at siste dagane har jo egentleg vore "mot normalt"...:-)

Det blir aldri noko særleg anledning til prat når vi treffest under slike forhold i fjellet. Vi kler akkurat nok på oss til at vi held nokolunde varmen når vi er i god aktivitet. Ein blir difor fort gjennomfrosne av å stå i ro og prate på motgåande kurs. Det er i grunn berre å halde seg godt i rørsle, nå målet og ta strak peiling på døra heime.

Snødrevet var nettopp begynt då eg gjekk oppover. No var det kome eit par centimeter nysnø. Den gjorde det faktisk noko glatt der spora var hardtrakka frå før. Det overraska meg at fjellskoa sat så dårleg på dette underlaget. (Mønsteret er godt på desse skoa...) Det vart nesten litt kulelagereffekt av nysnøen. Vi får håpe at det ikkje kjem meir no. April er vår og varmegrader... Eg vil svært gjerne på andre toppar no...

Ingen kommentarer: