tirsdag 18. mars 2008

Skiftande nordavèr


Hytta ved Svartevatnet bada i herleg påskelys i dag tidleg

Hadde ein ganske slitsom tur opp på posten i dag tidleg. Marie passa Peter medan Olaug var på jobb. Men barnevakta skulle til Førde kl 11, så det var inga tid å misse.

Det var kome ganske mykje nysnø som var fokka seg i hop i sørhellingane. Her rakk snøen til godt opp på låra i somme parti eg måtte over. Andre stadar, og på jamna, rakk den godt opp på leggene.. Ganske slitsomt kan du tenke deg...Spesielt oppover...!

Ved Rinda fekk eg ei nydeleg sol. Utruleg skarpt lys og refleksar i den nye, kvite snøen. Etter til slutt å ha kara meg opp på toppen kom det den nordabyga over Stavfjorden. Ein god kald kuling følgde med snøen. Det dreiv slik at eg såg omlag ingen ting. Godt var det at eg hadde teke med brillene. Under slike forhold er dei uvurderlege. Spora etter meg oppover fauk igjen med ein gong. Mange parti var dei ikkje å sjå att. Men stengene stod der. Eit par gonger var dei gode å ha.

Etter å ha kome meg ganske greitt ned mot Svartevatnet likevel, stakk sola igjen fram og bada landskapen i drivande kvitt lys. Fantastisk flott! Utruleg skiftande forhold. Og nede under Rinda vart det reint vårleg med snøsmelting i den varmande sola. Artig og skiftande tur, men samtidig ganske tung...

No får vi håpe nordavinden minkar litt, og vi får nokre fleire varmegrader. Kanskje litt sol òg? I dag var det rein vinter igjen oppe ved posten.

posten 180308

Ingen kommentarer: