fredag 28. mars 2008

Fillerista snøryddar



Med rennefokket midt i ryggen mot toppen i kveld (eg tok sjansen på å ta fram mobilen framfor meg)

Det var nesten eit einaste gòv oppe på fjelltrimposten i kveld. Fjellhamrane var polerte av vinden. Snøen frå i går kveld var bokstaveleg tala som blåst frå toppartiet. Medan fonnene låg som dei pleier nedanfor Mangevatna, var snøen nesten borte lenger oppe. Den vanlege store og lange fonna, før du svingar vestover igjen, låg der. Snøen rakk til skrevs over denne. Det same gjorde det med eit par av dei andre lenger nede òg. Gjennom den eine måtte eg nærast krype på alle fire, då snøen rakk meg til magen.... Morsomt, men slitsomt...:-)

Det er travelt å skulle halde vegen open...:-) Og endå verre er det at det fyk igjen etter 5 minutt. Lite motiverande... Eg trur det må tilsetjast fleire på denne ruta no...eller aller helst ynskjer eg ein god fønvind frå sør!

Heldigvis heldt det seg opplett medan eg var oppe. Vinden var sterk, som vanleg. Rennefokket mitt i fjeset ned igjen likeeins. Kan ikkje prise slalåmbrillene nok. Heilt uvurderlege i slikt ver.

Den fiolettfarga himmelen ute i vest bar bod om det eine og det andre. Men eg kom meg heim igjen før det bar laust. Heldig denne gongen.

posten 280308

Ingen kommentarer: