lørdag 22. mars 2008

Fin morgontrim og familietur


Spora mine frå hin dagen har fått merkeleg fasong

Sidan dagen i dag var sett av til ein familietur på Fristadfjellet, fann eg ut at eg nådde oppom fjelltrimposten på Skylefjellet først. Det var avgang klokka 12.00 nede i Askdalen, så det skulle gå fint! Eg fekk meg såleis ein flott morgontur opp på trimposten. Nydeleg solskinn og heilt blikkstilt. I følge vermeldinga kl 08.00 skulle det skye til ut over dagen, med snøbyger frå nord. Det stemde heilt. Bygene gjekk allereie ute i havet når eg nådde toppen på Skylefjellet i 09.30 tida. Det var foke til enkelte plassar i spora frå i går, men turen opp gjekk lett og fint i den tidlege morgonsola.

Då eg var heime igjen før 11.00 hadde Olaug og Peter pakka ferdig og stod klar til å reise ned til Askvoll. Eg skifta klede og pakke litt godsaker i sekken, og var klar til ny avgang. Turen opp Askdalen til Fristadfjellet gjekk heilt fint. Peter var litt småsur på slutten fordi vi aldri nådde toppen som han sa, men med litt småbestikkelsar gjekk det greitt. Vi var 19 stykker ilag ved varden.

Vi hadde teke med pølser for grilling, men då det var noko trekk på toppen, gjekk vi litt lenger ned i lendet før bålet vart tent. Pølsene gjekk ned på høgkant, likeeins godt og varmt drikke som fruen i huset hadde ordna med. Ungane storkosa seg med godsaker og aking i bakkane. Peter fann seg som vanleg ein tre, fire nye gutevener. Då vi så kom ned igjen, seig dei varsla snøbygene på. Kjempeflott dag. Som bestilt...:-)


(Alle bilder og video er med mobilen)

Fristadfjellet 220308_video

posten og Fristadfjellet 220308

Ingen kommentarer: