lørdag 9. februar 2008

Snøsmelting i fjellet

Om kvelden på Skylefjellet i går hadde dramatiske islett, var dagen i dag nesten det motsette. Olaug reiste bort i Størdal, i huset som Håvard og Miriam skal leige, og mala seg ferdig på eit rom. Eg kom meg difor ikkje oppover før i 10.30 tida.

Eg slo av nokre ord med Liv og Atle Lien og Wilken oppe ved Rinda. Dei var òg på tur ut på Skylefjellet.

Oppe ved Mangevatna reagerte eg på at nesten all snøen var vekke. Plassar der eg hadde vassa djupt i snø kvelden før, var heilt bare i dag. Det var jo tydeleg på størrelsen på elvane at det hadde vore mykje snøsmelting i natt. Rindelva var stor. Det burde vore lagt over stokkar for ei klopp eller eitt eller anna her. Men spesielt elva som renn frå Krækavatnet, nord og ned mot Førdefjorden, var usedvanleg stor, sjekk bilde. Denne er lita til vanleg, men i dag hadde eg problem med å komme meg over. For etter at eg hadde vore ut på Skylefjellet, tok eg innatt nordsida på Krækavatnet og gjekk ranen opp på Toreheia. Det var såpass veir og greitt med lite snø, at det gjorde godt å få gå litt lenger enn berre ut på posten.

Eg hadde sett at det tjukna til litt ute i havet. Og ved varden på Toreheia fekk eg meg ein skvett. Men det var egentleg fort overstått. Eg tok deretter utatt kanten på Yndestadfjellet. Midt ute på fjellet stod eine elva rett oppatt på grunn av vinden som hamra inn i fjellsida. Artig! Eg prøvde å ta bilde, men det kom ikkje særleg godt fram...Eg kunne jo ikkje gå for nær dusjen med kameraet heller, sjølv om eg prøvde, men resultatet vart at linsa blei våt av sprayen...

Litt lenger ute kom òg regnbogen ein tur fram over Krækavatnet. Veiret skifta fort...

Eg tok heim Selda i staden for den vanlege vegen om Rinda. Dette er litt raskare når du kjem frå Yndestadfjellet. Her trengst det litt klipping av einer på toppen før du svingar innatt. Får ta med saksa neste gong, for Selda er veldig grei å gå anten du skal opp eller ned. Frå gamalt av var det jo denne vegen dei tok folket på Yndestad når dei melka eller skar torv. Og det er jo raskaste vegen om du skal på Toreheia.

Flott og grei tur. Det er alltid like kjekt å komme opp på Toreheia. Det er fin utsikt over bygda og ut fjorden på denne turen...