fredag 15. februar 2008

Fjernkontroll;n og Fantomet


Knut Ole si hyttte ved Botnastølsvatnet forrige lørdag. Nipa t.h.

Eg er litt usikker på om det var silke-boxeren som gjorde utslaget på tirsdag, eller noko anna som skapte meg så tilgjengeleg, men eg fekk iallefall ein god gammal gjest på besøk. Nå har vel kanskje ikkje gjesten noko med boxeren å gjere... Men kven veit? Bjørn Borg i utsøkt silke veit du... Den røykjehostande gjesten har vel ikkje vore i den...?!

No har eg ei fru i huset som fekk besøk av ein annan gjest førre helg. Kan hende var det noko fin silke med i bildet då? Nei, det veit eg ikkje.... kan ikkje spekulere i slikt. Eg må vel innrømme at eg ikkje har nokon utøvande, dagleg kontroll i dei baner heller... Har anna å bruke tida på. Bankfunksjonærar har jo nok å passe på i ein stressa kvardag...

Det female innslaget i huset er sjølvsagt tilknytt eit kvinneleg nettverk, slik som mange andre likesinna. Det er visst veldig in om dagen høyrde eg i nyheitene. Av og til lurer eg på om dei på denne måten får bekrefta seg sjølv gjennom andre? Men dette er ikkje noko eg forstår meg på likevel.. Det blir endå meir spekulasjonar. Men Fruen er iallefall røynd med all slags gjestar, klubb-slabberas og det eine og det andre. Det neste er visst Praha-tur med nettverket. Det værste er likevel at dei driv å kler seg nakne, ute, ja du høyrde rett, og no på denne tid, inne i fjæra, og legg på sym ut den islagde fjorden. Hin dagen var det visst 1 - ei - grad i sjøen! Er jo ikkje det minste rart at dei får besøk av nysgjerrige gjestar, både av det eine og det andre slaget! Om kveldane, i mørket der inne i fjæresteinane, eller endå verre ute i svarte, kalde fjorden, kan det jo dukke opp kva som helst, ja, med horn på hovudet òg meiner eg! Må jo seie at eg er mykje meir skeptisk til dette kvinnelege nettverket og nettverksbyggjinga der inne i fjæra, enn å springe åleine i mørket på fjellet om kvelden. Eg meiner, då har du jo ikkje andre enn deg sjølv å stole på, og det er no det tryggaste tykkjer eg. Iallefall må det vere mindre sjansar for å måtte dra med seg heim uønska gjestar, som måtte dukke opp undervegs, enn inne frå fjæra i Stongfjorden vinterstid...

Nei, no pratar eg meg visst heilt vekk. Vel - no har nok verken frua eller denne gjesten hennar noko med Bjørn Borg silke-boxeren min å gjere...Skjønt frua... Men iallefall, eg trur det er ho som må ta ansvaret for alle desse hersens gjestane....

Kva skal eg så servere dette selskapet for å få dei fortas mogeleg ut av huset igjen? Ja, så eg kan ta til med meir fornuftige ting enn denne drøvtygginga om eitt og hitt... (Her er jo nokre fjelltrimpostar som skulle vore tekne)! Nokre påstår Cognac hjelper. Mi erfaring er annleis. Då gror gjestane nærast fast. I værste fall sovnar dei. Og eg må ha tak i eksperthjelp for å få dei ut av huset igjen...

Til vanleg, og iallefall på litt lenger turar, brukar eg ullboxer og ikkje Bjørn Borg silke - same kor fin den elles er. Og same kor effektiv den kan vere i andre samanhengar og gjestebod. Men når eg spring på fjellet etter arbeid, har eg ikkje "tid" til slike ekstravagansar som å skifte ut silketrusa.

Trudde kanskje eg skulle fått reinska opp og hive gjestane på dør etter turen i går kveld, men det gjekk vel snarare hin vegen... Dei sat like godt då eg kom igjen. Og dei sit endå! Endå meir fast! Naturlegvis vil vel kloke folk seie. Men heldigvis har ikkje gjesten min funne fram til dei innerste gemakker - over skjortekanten endå, men har slått seg til ro i daglegstova lenger nede - altså ikkje i rommet heilt nede...:-)

Men spørsmålet i kveld blir, det er fredag og greier, kva gjer eg for å bli kvitt desse gjestane - iallefall min då? Skal eg ta på ullboxeren, springe opp på posten og sjå om dei er vekke når eg kjem heim? Eller skal eg servere varm kakao, spele litt uinteressert, leike meg med fjernkontroll;n og ta fram Fantomet å bla litt i. Ja, bli litt kjedeleg og lest som ingen ting...? Eg får sjå det litt an...


Seinare:

Det vart visst til at Olaug tok seg av gjesten sin. Og som sagt: Ho er flinkare til slikt enn eg. Sosial som ho er. Eg gav pokker i min og heile det uønskte gjestebodet, og strauk opp på posten på Skylefjellet. Traff Dag Tore som i går kveld, og sprang heim igjen. Gutta Boys er visst i stimen no...:-) Eg verken såg eller kjende noko til den røykjehostande gjesten min då eg kom heim igjen. Men no er han vel husvarm, så då er det jo ikkje godt å vite om han dukkar opp igjen i morgon òg... Det er sytten til greie ein skal bli plaga med...



bilde med mobilen i kveld ved Svartevatnet

bilde med mobilen i kveld ved Mangevatna

Ingen kommentarer: