tirsdag 23. oktober 2007

Himmelseng ved Mangevatna


Seng av tørr, mjuk mose ved idylliske Mangevatna 23/10

Himmelen såg ut til å ha funne fram alle fargar og variantar av skyer på trimturen til Skylefjellet i dag. Best som det var var lyset svart som grava for deretter å skifte til flott solskinn. Haustfargane i landskapen var stadig i endring. Eit utruleg lysshow utspelte seg. Eg følte meg som ein aktør i eit lysspel utan publikum....Herleg, ubeskriveleg kva naturen kan gje oss berre på slike korte turar òg! Ei gudegåve...!

Eg hadde ikkje med meg kameraet i dag. Det såg jo ganske mørkt og trasigt ut når eg gjekk heim i frå. Eg fotografert i tillegg i same området hin dagen òg. Men noko av poenget med at eg kjøpte Sony Ericsson mobilen K810i, var at eg skulle ha høve til å ta bilder til ei kvar tid. For mobilen har eg alltid med meg. Bilda er ikkje av topp kvalitet, men såpass bra at ein får eit inntrykk...
Så eg legg ved nokre mobilbilder frå turen.

Mobilbilder Sony K810i Skylefjellet 23_10_07

Ingen kommentarer: