tirsdag 25. september 2007

Vinter-lager


På veg til Blegja frå Rørvika i sept.06. Utsikt mot Førdefjorden og Vevring

Her er så mange som klagar og syt over at det vil bli ein lang og tung vinter fordi hausten og ettersommaren har vore så elendig veirmessig. Med den innstillinga er det vel liten tvil om at den BLIR nettopp det....Så sjølv om vinterfargen kom vèl tidleg i år også på meg, og skrotten sikkert manglar både D- og andre vitaminar, kan ein vel ikkje leggje seg til å dø for det....

Fekk eit godt tips her om dagen. EFALEX, Omega 3-6-9 skal visst vere ein oppkvikkar om vinteren, og hjelpe både for det eine og det andre! Tablettane skal ha kjempeeffekt på ledda òg.. Er det noko knea mine treng så er det ein god vidundercoctail, gjerne smøringsolje for den del...:-) Så dette har eg tenkt å prøve i tilknytning til treninga. Den fysiske forma har iallefall alt å seie korleis vinteren blir.

Vinterlageret er òg sikra på pcen. Eg fekk lossa ut 7 cdar med bilder frå i år (eg sender alltid bilda mine fortløpande til FotoKnudsen for lagring der), men c- og d-disken var nesten proppfulle med 40 gb kvar likevel..Eg kjøpte difor ganske enkelt ein ekstern hardisk over nettet, La Cie P3 (laga av Porsche!!)Disken som er på størrelse med ei sigarøskje kostar ein liten tusing på MPX. Harddisken fekk best kritikk i ein test eg såg på Nettavisen nyleg. Boksen koblar du berre i pcen med ein USB ledning, set på straumen og vips har du 500 GB ekstra. Med nokre tastetrykk var den bærbare pcen fri all tyngde! Alt som hadde vore på dei to diskane i pcen viste berre som eit musepiss i havet på den nye f-disken i sigarøskja! Eg var imponert! At eg ikkje hadde tenkt på dette før - alle dei gongene eg har klødd meg i hovudet og sletta ting for å få plass til nye...Alle lagringsproblem løyste i ein fei - eg kan gå vinteren trygt i møte...:-)

Ingen kommentarer: