søndag 26. august 2007

Miniputt-turnering og 60-årsfeiring..


Mamma(70) og Pappa(75) i Dale er særs oppegåande

...ikke mi då, sjølv om Peter, 7-åringen min, seier at pappa er veldig gammal:-) Som du ser av teksten til bildet ovanfor fylte pappa 75 i år, mamma 70 og, kanskje som du veit, eg 50...Det er difor eil litt spesielt år for oss alle tre i år, kan du seie.

Fredag køyrde vi direkte til Bergen etter jobb og tok inn hos Kirsten og Arnt i Åsane. Kirsten er syster til Olaug. Grunnen til Bergensturen denne helga var 60-årsfeiring av Ellen, som er svigerinna til Olaug, på Gamle Bergen Tracteursted (Elsero 1) i Sandviken. Husa her er frå 1800 talet og tekne veldig godt vare på. Tida har stått stille når du kjem hit! Innreiingane er etter tidens ånd med ei heilt spesiell atmosfære. Vi hadde ein særs triveleg og roleg familiemiddag her lørdagskvelden.

På lørdagsføremiddagen hadde vi som sedvanleg vis, når vi er i Åsane, handlerunde på Åsane Senter. (Olaug og Kirsten var jo sjølvsagt på IKEA fredagskvelden og...:-))I følge Olaug var det EG som gjekk berserk i butikkane denne gongen. Grunnen var at det var utruleg billege sommarklede for mannfolk. Ein av kommentarane eg måtte bite i meg når manien fulstendig heldt på å ta overhand var at:" no må du hugse på at du ikkje er 25 år lenger"....Den svei litt!
Så sjølv om ein gjer så godt ein kan med vedlikehaldet av helse, kropp og sjel, så er det vel kanskje slik at 50 åringar ikkje nett kan kle seg som 25 åringar...:-) sjølv om ein har aldri så lyst....:-)(No synest no eg likevel at ein held sin yngre både i sinn og skinn ved å kle seg ungdommeleg - iallefall tykkjer eg eldre i dag som kler seg slik er DET i forhold til då eg vaks opp - for då var dei jammen gamle då...:-)

Kor mange handleposar og kle eg kom ut igjen med frå handlekomplekset, torer eg faktisk ikkje legge ut på bloggen. Hvis dette skulle komme ut på toppen av mykje anna løye skriveri eg har føreteke meg i det siste, er det ikkje så godt å seie kva folk kom til å tenkje om meg...:-) Men eg kan røpe sopass at det som vart handla var bukser, både pirat og vanlege, fleece..., t-skjorter, skjorter, piqueskjorter, sokkar... ! Og så får antalet vere ein løyndom....:-)

For dei som trur eg har handlemani, så er dette heilt feil. Det kan gå lang tid mellom kvar gang eg handlar klede. I grunnen er det det værste eg gjer, men når først lysta er der og kortet har fått litt oppvarming, er det berre å smi medan jarnet, eller rettare sagt kortet, er varmt...:-) Noko anna er det at eg har ein gryande mistanke om at dette er i ferd å endre seg når eg tenkjer litt nøgnare etter. For handla eg ikkje klede forrige veke? Og veit du kva - veka før og? Nei, og du slette tid... - eg kjøpte skjorter i vår og! Herre min hatt - er det verkeleg alderdommen som har gjort sitt inntog med stormskritt etter at eg vart 50? - ja, og no skal eg prøve å bremse den for full musikk?
Mamma, mamma...nei, dette kan eg ikkje filosofere over lenger, det gjer meg reint ilt til sinns....!

I dag måtte vi tidleg opp for å nå miniputturneringa i fotball i Dale. Så etter ein lang god frukost i Åsane hos Kirsten og Arnt, peila vi oss inn på ferja på Oppedal klokka 11.30. Vi reiste såleis frå Åsane ca 0950 og var på plass i Dale akkurat når første kampen til Peter starta vel 12.30. Må innrømme at det er spesielt å komme tilbake med Peter til Dale for sin første kamp for Askvoll/Holmedal i Dale. Når ein sjølv har vore så aktiv innafor aldersbestemte klassar, og ikkje minst på sidelinja og heia på Dale opp igjennom åra, så er dette litt rart! Kanskje vi får eit felles lag seinare når Dalsfjordbrua er realisert? Men då er eg vel så gamal og grå at dei har sett meg på taket for å la kråka ta meg....:-)
For i dag er det vel helst i Dale-drakt Peter skulle stilt... (ikkje sei det til Olaug....:-)

Han hadde det som vanleg veldig kjekt på fotballbana. Utan ein knyst beit han i seg at han måtte stå i mål ein periode. Også då han vart bytta ut, som dei andre, gjekk det utan leike...! Det blir nok folk av han her òg skal du sjå...:-)
Eg for min del har jo sjølvsagt store problem med å halde meg i ro på sidelinja og ikkje hoppe inn på bana..Og endå verre er det å måtte late vere og ikkje gaule ut i beskjedar og kommandoar i hytt og pine...:-) For det er lett å gløyme i kampens hete at ungane er berre 7 år ...!

Heldigvis fekk vi og tid til ein god kopp kaffi hos foreldra mine på Skaartun i Dale før ferja gjekk ut igjen til Eikenes. Det er sjølvsagt alltid like kjekt. Neste helg er det jo mamma vi skal feire, då ho inviterer til ope hus på Vevang i anledning 7o-årsdagen sin.
Kanskje det må skrivast på noko anna òg denne veka?


Miniputturnering i Dale 26/8
Tur til Bergen 24/8-26/8

Ingen kommentarer: