søndag 20. mai 2007

Miniputtfotball i Askvoll


Peter og pappa kosar seg på miniputturnering i fotball

Sjølvsagt gløymde eg kameraet i dag eg skulle vere med Peter på fotballturnering! Fortærande - til å grine av!

Det dundra med regn og hagl på tak og i vegger i dag tidleg vi sto opp. Då trudde vi at denne dagen aldeles rann vekk. Eg hadde bilen halv i klede og sko, minst to skift til katen, ja, for ikkje å snakke om meg sjølv. Det vart eit styr før vi kom oss av garde.. og kameraet låg trygt att..!
Olaug skulle jo av stad å servere i konfirmasjon - i utgangspunktet er eg ikkje sikker på kven som var heldigast av oss...:-)
Men det viste seg at mesteparten av kleda kom tørre og reine heim igjen...For dagen vart egentleg veldig bra den, sjølv om det var eit surt nordadrag i lufta..

Det var ei grøde med folk nede i Askvoll på turneringa - eit svare styr med ungar og vaksne. Det var ein haug med lag på 4 baner og det gjekk i eitt i seks - seks stive timar. Det starta kl 11 og Peter spelte siste kampen kl 15.45. Då hadde han fått med seg 4 kampar... mykje venting ja, som gjekk med til kaffi og vafflar, brus og pølse med brød etc....!

Ungane viste eit utruleg engasjement - og ein kan vel trygt seie at foreldra heller ikkje sto tilbake for det...:-)
Eg sjølv er ganske hås i kveld etter å ha heia på 7-åringen på si første fotballturnering...:-)

Det var tøft, svært og guten likte seg veldig godt - ikkje minst etter å ha scora 6 gonger mot Gaular og 2 mot Hyllestad.... Dette gav meirsmak og vi får tru guten held på lysta..!

Far sjølv var så gåen då han kom heim at han ikkje greidde å gå på fjellet...:-)

Ingen kommentarer: