tirsdag 8. mai 2007

Fjelltur etter kontortid


Kaldrasnipene etter jobb kl 1745

Grei og god mosjonstur opp frå Eidsfjorden til Kaldrasnipene og fjelltrim-posten der oppe. Tok turen etter jobb og før middag (det går ikkje an å ete middag og så gå - då får eg problem med magen).
Eit godt triks er å ete litt før eg går frå arbeid, slik at magen ikkje er heilt tom når eg kjem heim igjen. Såleis kan eg gå med ein gong!

Det var ein god del våtare opp bratta frå Eidsfjorden i dag enn hin dagen. Det er ganske tungt å gå i væta opp der, sjølv om formen er god! Eg tok likevel joggesko i dag som sist. Desse vart sjølvsagt godt våte ganske fort. Dette gjer ikkje noko når turen er såpass kort og det ikkje er vinter.
Elles var det litt problematisk å komme seg over Eidselva oppe. Denne gjekk skikkeleg stri etter alt regnet. Så totalt gjekk det nokre minuttar lenger i dag enn sist...

Godt å kjenne at du har fått brukt kroppen litt etter å ha slite kontorstolen ein heil dag...

Ingen kommentarer: