søndag 1. april 2007

Toreheia-Skylefjellet-Blåfjellet med kniv i kneet

Peter og Markus stortrivst på tur

Det vart for tungt å dingle med beina heime...Tok difor av på den "vanlege" 4 timars rundturen her heime i dag. Ikkje eit vindpust var det denne fantastiske palmesøndagen. Sjølv om bilrutene var frosne var det skikkeleg godt og varmt i lia oppover, der sola hadde fått godt tak allereie i 9-tia! Eg prøvde å rette tankane på positive ting opp igjennom bakkane les: ikkje tenke på Blegjaturen som gjekk i vasken...!

Eg hadde avtalt med Olaug å treffe resten av familien på Blåfjellet. Då eg kom frå Skylefjellet på motsett side av Mangevatna viste det seg ei heil horv med folk i synsranda i sør. Olaug og gjengen følgde etter Dag Tore med familie + endå fleire. Reint folksomt vart det der ute i dag...og i tillegg kom Kjell og Magni når vi nett hadde starta på returen heimatt.

Så eg fekk meg ein god egotur på eit par timar før familiegjenforeninga. Vi har hatt ein kjempedag så langt og det har gått greitt uten ski! Glad eg ikkje tok av på Blegja - det hadde vore eit sjansespel med den verkande menisken eg har no! Blegja ligg jo der neste veke og....
Toreheia-Skylefjellet-Blåfjellet

Ingen kommentarer: