lørdag 14. april 2007

Nordsida av Stongfjorden til endes...


Veldig flott tur i dag. Gjekk frå Osland og til Ytrevågefjellet-Toreheia-Skylefjellet-Blåfjellet-Yndestad. Turen tok ca 4 timar. Sjølv om det viste 13 pluss-grader på termometeret heime, var det ein ganske sur og kjøleg vind oppe i fjellet. Sola slo ikkje heilt gjennom dislaget før noko ut på ettermiddagen heller, så det gjorde godt med ekstra klede i sekken.
Terrenget på nordsida av Stongfjorden er fantasisk lett og fint å ta seg fram i. Gras og mose blir fort tørt av vinden og du kjem deg over tregrensa med ein gong.
I dag var ringtrasta og heiloen komen på plass for sommaren. Kjekt å både sjå og høyre. Heile 4 par heilo kom eg over på denne strekka i dag og det er veldig positivt!
Rypa har begynt å myte. Det låg kvit fjør etter henne mange plassar. Eg skremde opp eit par som eg nesten helt på å trakke på..Steggen skvaldra så høgt då dei flaug vekk at eg berre sto igjen å skalv etterpå! Utruleg kor ein kvepp i slike situasjonar..
Osland-Ytrevågefjellet-Toreheia-Skylefjellet-Blåfjellet-Yndestad

No er det snart tid for dugnad på butikken, så det er berre å gjere seg klar - igjen!


Jostein, Arild og Kjell Chr. held humøret oppe...mms foto


Tenk - vi er ferdig med taket på butikken - på ein kveld! Vi starta på dugnaden kl 15 og var ferdig kl 20 - og det med to strøk. Vi var jo tenkt å bruke dagen i morgon og, men vi vart ferdige på ein...Kjempejobb! Magni Rivedal kom akkurat med nybakte kringler og kaffi då vi var ferdige med eine strøket - snakk om timing. Dette gjorde at vi fekk siste piffen som skulle til for at vi tok det andre og! Takk Magni...Du lukta lunta.
No treng vi berre to personar i morgon tidleg til å ta seg av noko småtteri og rydde opp...
Honnør til Arild Gjervik, Jostein Hauge, Morten Vie, Kjell Chr. Carlsen, Liv Stafsnes og underteikna!

I kveld er eg så utslegen at eg ikkje har krefter til å tenke på fjelltur i morgon eingong. Har heller ikkje fått sjekka veirmeldinga. Blegja blir det iallefall ikkje - den får stå urørt for min del litt til..Mai er egentleg finaste tida å gå på ski der, så vi har god tid....
Trur eg vel å sove ein time ekstra i morgon...:-)

1 kommentar:

-t- · Tom Jacobs sa...

Så synd du har ikke funnet en mulighet till å vise et bilet fra nye butikken! Vi er kjempe nysgjerrig!