tirsdag 17. april 2007

Bensin i Stongfjorden

MMS-foto av Arild Gjervik

Ja, anten du trur det eller ei så er den nye mobile, ubemanna bensinstasjonen i Stongfjorden ein realitet. Som du ser fylde eg den første tanken min med bensin her inne i stad! Eg kjem i hug uttrykket "kjerringa mot straumen" - få ting passar vel betre på uttrykket enn det å få ein ny bensinstasjon her, mange år etter at den førre vart nedlagt!

Eg må berre innrømme at eg var litt skeptisk til å begynne med når eg fekk fortalt planane. Eg har liksom ein innebygd skepsis i meg til å tru på ting som virkar for gode til å vere sanne. Pessimisme er ein dårleg egenskap vi slett ikkje har bruk for i grissgrende strøk...! Så her må underteikna gå ei runde til med seg sjølv...!

Skal vi ha noko framtid på bygdene treng vi optimismen...Alle lyt yte det ein kan for fellesskapet. Det set krav til oss som bur her! (Det er klart at det er mykje meir sytalaust å sitte i ei leilighet borte i Førde og aldri yte noko som helst for felleskapet, men du verden for eit kjedeleg liv!)

Vi må rette ei stor takk til Øen som har vist oss alle at det går an å få til noko sjølv "på den ydderste nagne ø"..... No gjeld det sjølvsagt at alle nyttar stasjonen!

Etter nok eit møte i Eigedomsselskapet om framtida til butikken i kveld, kan vi vel seie at optimismen rår her og. Vi satsar det som skal til for å få ein tidsmessig flott forretning. Vi håpar at ting fell på plass i løpet av juni og at butikken er oppjustert innan sommarsesongen startar. Går det som vi planlegg har vi gjort ein god jobb for bygda!
Deretter må vi berre sjå an kva hollendarane bestemmer seg for - her kjem jo fleire av same sorten dersom dei første som var her ikkje vil flytte og overta.
Dette er i høgste grad spennande. Skal vi oppretthalde små bygder som Stongfjorden treng vi tilflytting - og gjerne frå utlandet!
Dette er eg heilt sikker på bygda har godt av!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Gustav

Det er kronglete å komme inn her.
Er veldig interesert i bensin i Stongfjorden. Jeg har som oppgave å lage en bensinstasjon i ei lita bygd på Østlandet. Kan du skaffe meg adresse til firmaet som har laget stasjonen.
Sivilingeniør Helge Ødegaard
Engeliveien 6
2093 Feiring
E-mail: helgeode@online.no
Mob. telf: 9240.2950

Unknown sa...

Hei Gustav

Det er kronglete å komme inn her.
Er veldig interesert i bensin i Stongfjorden. Jeg har som oppgave å lage en bensinstasjon i ei lita bygd på Østlandet. Kan du skaffe meg adresse til firmaet som har laget stasjonen.
Sivilingeniør Helge Ødegaard
Engeliveien 6
2093 Feiring
E-mail: helgeode@online.no
Mob. telf: 9240.2950