søndag 4. mars 2007

Låg skodde på Toreheia 0403


Veirmeldingane var litt for usikre i dag til at eg ville ta ut på lengre tur. Valget fall difor på Toreheia - igjen - som er ein veldig god mosjonstur frå stovedøra heime ved fjorden til 713 moh omlag rett opp. Du får fort fart på pusten.....

Diverre var det skikkeleg utriveleg då eg nådde platået på Yndestadfjellet (fjellkanten på nordsida av Stongfjorden). Vinden var no so, verre var det med skodda som låg tjukk som graut og yret som svei i kjakane...
Eg valde difor å snu ved siste oppstigninga. Det var nok eit rett val for eit stykke lenger nede lurte eg faktisk på om nord var nord... (og området kjenner eg betre enn bukselomma mi). Skodda er ikkje noko å spøkje med, sjølv i godt kjende trakter er den skummel...Men det gjekk veldig greitt då eg kom meg ned igjen på Krækavatnet og stien som er godt varda her i frå.
Flott treningstur!

Då er eg klar for sjukehuset i Florø og operasjon i morgon....Eg skal iallefall på fjellet så snart eg rånar til lite vetta igjen....og då håpar eg på mykje godveir...:-)

Ingen kommentarer: