lørdag 3. mars 2007

Derby County


Dei fleste som kjenner meg veit at eg er ein lidenskapeleg Derby County fan. For dei som ikkje veit kva dette er, så er Derby eit fotballag i England:-) Laget har eg følgt nøye sidan eg var ein liten kate. Eg betalar fast årleg abonnement på heimesida deira og kan difor følgje kvar kamp på pcen heime som radiooverføring. I tillegg får eg all den info eg vil med intervju og videoopptak av mål etc. Dette er ein kjekk hobby - eller ei særheit om du vil....:-) (Olaug har vanskar med å skjøne engasjementet, men Peter synest det er heilt flott, for han er Derby fan og, ja, utanom Brann då...)

Bror min, Sigvard (Sillan), har same interesse. Artig at to brør held med same laget. Sillan, på MMS foto, var på Pride Park, heimebana til Derby, i går kveld 2.mars då Derby tok ein knallsterk 5-1 siger over Colchester. Dei tok tilbake tabelltoppen i Coca Cola Championship. Dette er den nest høgaste divisjonen i England. Det var kjempestemning med nesten 30.000 tilskodarar og det er to sesongar sidan Derby har scora 5 i same kampen! Det blir svært spanande å sjå om dei rykkjer opp i Premier League no i april. Då kan vi følgje dei på Canal Pluss som dei andre laga i øvste divisjonen.

Up the Rams!

Fjordfiske


Eg valde i dag lørdagsføremiddag å bruke litt tid på fisketur på fjorden i staden for fjelltur. Olaug reiste tidleg ein tur på Blåfjellet og eg sjølv vart heime med Peter før turen på fjorden. Fisketuren gav i dag magert utbyte...Ein kan trygt seie at det er lite skrei i fjorden - fjordtorsken er og totalt fråverande.

Eg psykar meg dessutan opp til ein lyskebrokkoperasjon i Florø på mandag. Det blir såleis lite fjelltur på meg eit par veker framover. Men meininga er då å komme desto sterkare tilbake til påske og sommaren, då eg forhåpentlegvis er kvitt plagene nede i venstre lyska. Eg har forøvrig operert høgre lyska tidlegare...Lyskebrokk eller hernia er noko skikkeleg skit. Det følgjer med både verk og plager, og eg lyt berre få fiksa dette til tursesongen....Reknar med 14 dagar sjukemelding og plager med verk i stinga...Eg har utsett operasjonen i 4 år og tek ikkje sjansen lenger på å ikkje ha tarmane på rett plass - spesielt når Jotunheimen kallar til sommaren!

Ingen kommentarer: